W obecnych czasach firmy coraz mniej wagi przywiązują do miejsca, w jakim działają. Wiąże się to również z lokalizacją biura firmowego. Częste zmiany rynków zbytu powodują konieczność wynajmowania nowych lokali biurowych. Wiąże się to z przewiezieniem wyposażenia i dokumentacji firmowej w bezpieczny i zaplanowany sposób. Stąd występuje konieczność podpisania umowy ze sprawdzoną firmą transportową.
Na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy?
Firmy oferujące przeprowadzki firm często oferują przed zawarciem umowy wgląd do referencji i opinii poprzednich zlecających. W celu uniknięci nieporozumień należy wcześniej ustalić jaki zakres mają mieć przeprowadzki firm. Zakres obsługi może zawierać sam proces transportu, jak również całą logistykę z pakowaniem i rozpakowywaniem wyposażenia. Po ustaleniu pakietu usług należy sporządzić umowę i określić warunki, jakie muszą przestrzegać obie strony.
Dodatkowo należy uwzględnić punkty, z jakich należy zabrać ładunek oraz czas i miejsce dostawy. Przy planowaniu transportu należy przewidzieć trudności związane z ruchem miejskim i zakazem wjazdu ciężarowych samochodów do centrum miast.
Kompleksowa obsługa przeprowadzek.
Firmy stawiające na jakość obsługi działają w pełnym zakresie usług przeprowadzek i przewozu mienia. Pracownicy wykonujący przeprowadzki firm rozpoczynają od zapakowania i opisania kartonów z wyposażeniem biura. Dział logistyki planuje, w jakiej kolejności powinny być dostarczane paczki, aby zapewnić płynny proces rozpakowywania. Przy transporcie używane są zabezpieczenia, aby uniknąć uszkodzeń wynikających ze zdarzeń losowych. Dodatkowego zabezpieczenia wymagają materiału i dokumentacja biurowa. Są to często dane tajne pozostające wartościowe dla firmy. Ich przewożenie i przenoszenie powinno być wykonywane z zachowaniem procedur bezpieczeństwa przez firmy obsługujące z odpowiednimi certyfikatami.
Wybór odpowiedniej firmy wykonującej usługi przeprowadzki będzie ułatwieniem przy zmianie adresu biura firmowego. Zlecający uniknie straty czasu na operacje transportowe.